Serviciile noastre

  • Echipa Airsalm se ocupa de intocmirea documentelor internationale de transport în maxim 36 de ore (este valabil pentru repatrierile din Comunitatea Europeana) fara a fi necesara prezenta unui membru al familiei, obtinerea pasaportului mortuar in 48 de ore precum si obtinerea oricaror alte documente corelate acestui serviciu.
  • Suport economic nerambursabil familiilor aflate în dificultate financiara si care nu reusesc sa suporte economic, repatrierea persoanei decedate. Acest serviciu este destinat doar cetatenilor romani si doar în cazurile sociale demonstrate. In aceste cazuri, Organizatia Airsalm suporta economic in proportie de pana la 40% din costurile de repatriere. Acest suport economic se acorda familiilor a caror membri isi pierd viata in afara Romaniei, indiferent daca decesul a survenit din cauze naturale sau în urma unor accidente de munca, accidente stradale, malpraxis sau moarte violenta.
  • Repatrierea persoanei decedate in Romania catre orice destinatie
  • Organizarea inmormintarii pe teritoriul Romaniei sau oricarei tari europene
  • Transport funerar pe teritoriul Romaniei
  • Oferim servicii de imbalsamare certificata si garantata 15 zile, tanato-estetica, imbracare, precum si alte tratamente specifice pentru mentinerea fara miros a corpului celui decedat minim 10 zile.
  • Consultanta si asistenta pentru asigurari in cazul decesului provenit in urma unui accident sau la locul de munca ( vezi asigurari )

Coroane flori

  • Va punem la dispozitie o gama larga de coroane si aranjamente florale, executate din flori naturale proaspete. Va oferim posibilitatea de a va alege din modelele preznetate pe site

Sicrie

  • Dispune de o gama variata de sicrie din diferite esente de lemn. Oferta cuprinde atat sicrie la preturi accesibile, cat si sicrie de lux, elegante, modele unicat din Italia

Depunere la capela

  • De obicei se face la capela bisericii de care apartine persoana decedata sau la cimitirul unde va fi ingropat trupul neinsufletit. Acest lucru intra in pretul repatrierii.

Imbalsamarea decedatului si Cosmetizarea decedatului

  • Acest serviciu este recomandat in cazurile in care exista un timp destul de lung din data decesului si pana in data cand are loc inmormantarea deoarece reduce riscul de raspandire a vreunei boli prin eliminarea bacteriilor din organism si mentine trupul decedatului stabil pentru o perioada mai indelungata de timp. Acest proces va permite de a mentine si a da persoanei decedate o imagine integra , placuta la vedere, care indeparteaza orice miros urat al intrarii corpului in putrefactie. Acest serviciu este destul de complex si poate fi facut doar de o persoana specializata si calificata in meseria de tanatoprator. Serviciul de conservare a corpului se face doar daca este cerut de membri familiei persoanei decedate.
  • Cosmetizarea reprezinta pregatirea persoanei pentru inhumare sau incinerare (spalat/imbracat/barbierit/fardat) si se face de catre persoane specializate.
  • Pentru orice alta informatie pe care dumneavoastra doriti sa o cunoasteti in legatura cu serviciul de tanatoprassi ( conservare chimica a persoanei decedate ) personalul nostru calificat va fi in masura sa raspunda la orice intrebare a dumneavoastra.

Ridicare ajutor deces

  • Pentru anul 2015, statul Roman acorda un ajutor de inmormantare in valoare de 2.298 lei.
  • Ajutorul de deces se acorda in cazul decesului asiguratului:
  • pensionarului
  • unui membru de familie care nu are un drept propriu de asigurari sociale si se afla in intretinerea titularului la data decesului
  • unei singure persoane care face dovada ca a suportat cheltuielile ocazionate de deces si care poate fi, dupa caz: sotul supravietuitor, copilul, parintele, tutorele, curatorul, mostenitorul in conditiile dreptului comun sau in lipsa acestora,
  • Depunerea dosarul pentru ajutorul de inmormantare
  • Pentru cazul prezentat in care decedatul era fie pensionar, asigurat sau ruda a unei persoane asigurate – dosarul pentru obtinerea ajutorului de inmormantare se va depune la Casa Teritoriala / Sectoriala de Pensii.
  • Daca persoana decedata era in somaj, actele se vor depune la Agentia Teritoriala / Judeteana / Sectoriala pentru Ocuparea Fortei de Munca.
  • Daca persoana decedata era angajata, actele se duc angajatorului.

Consultanta juridica

  • Biroul de avocati care va prelua cazul dumneavoastra, de regula, nu va cere nici o plata in avans sub forma de onorariu ci va va propune ca plata a serviciilor sale un procent dinainte stabilit care va fi calculat din suma pe care avocatul care va reprezinta o va obtine de la compania de asigurari. Acest lucru da posibilitatea sa aveti cheltuielile (repatriere + inmormantare) platite in avans, urmand ca dupa ce dumneavoastra incasati banii de la asigurare sa achitati aceasta suma ca onorariu pentru avocat.
  • In cazul in care dumneavoastra va confruntati cu o astfel de situatie AIRSALM poate sa va sustina imediat si de la inceput in toate demersurile legale pentru astfel de situatii, reprezentandu-va interesele de la inceput si fiind mereu informat de parcusrul procesului. In cazul in care decideti ca avocatii nostri sa va sustina interesele dumneavoastra in cazul in care un membru al familiei a fost victima unui accident de circulatie sau de munca, AIRSALM isi ia imediat responsabilitatea de a interveni in sustinerea economica prin :
  • ˇ Plata imediata si anticipata a cheltuielilor de repatriere si inmormantare
  • ˇ Nu trebuie sa achitati nici un avans pentru serviciile biroului de avocatura.

Transport funerar in Romania:

Echipa Airsalm se ocupa de intocmirea documentelor nationale de transport fara a fi necesara prezenta unui membru al familiei si se face imediat dupa eliberare certificatului constatator de catre medicul de familie.

Transport funerar Europa:

Echipa Airsalm se ocupa de intocmirea documentelor internationale de transport în maxim 36 de ore (este valabil pentru repatrierile din Comunitatea Europeana) fara a fi necesara prezenta unui membru al familiei, obtinerea pasaportului mortuar in 48 de ore precuam si obtinerea oricaror alte documente corelate acestui serviciu.

Transport funerar INTERCONTINENTAL:

Echipa Airsalm se ocupa de intocmirea documentelor internationale de transport în maxim 72 de ore fara a fi necesara prezenta unui membru al familiei, obtinerea pasaportului mortuar in 48 de ore precuam si obtinerea oricaror alte documente corelate acestui serviciu.

Cum procedati pentru a intra in legatura cu agentia noastra?!Urmati pasii urmatori >

Completeaza formularul

Primul pas pentru a intra in legatura cu agentia noastra este sa completezi formularul.

Analiza formularului

Dupa ce ai completat formularul cu date cat mai exacte, specialistii nostri trec la analizarea datelor din formular.

Ultimul pas

Dupa analiza formularului, un reprezentant al firmei va va contacta telefonic in maxim 30 de minute de la trimiterea formularului.

COMPLETEAZA O CERERE ONLINE.Completarea formularului nu implica nici o obligatie din partea dvs.

Airsalm (Agentia internationala de repatriere a persoanelor decedate) are ca obiect principal de activitate repatrierea decedatilor, transportul funerar, servicii funerare, transportul international a persoanelor decedate, servicii funerare internationale, obtinerea pasaportului mortuar in maxim 48 de ore.

TOP
Susţine-ne cu un like: